Feed icon

czwartek, 30 grudnia 2010

Kosmetyki NYX cz.2

Dziś zapowiadana recenzja cieni NYX z serii Glitter Cream Pallet i 10 Color Palette The Runway Collection, te posiadam w wersji Strike a Pose.

Zacznijmy od Strike a Pose. Cienie zamknięte są w eleganckim i praktycznym opakowaniu (w postaci czarnej, plastikowej palety), które umożliwia łatwe ich przewożenie. Umieszczone w opakowaniu zostało także  lusterko jak i aplikator do cieni. Paleta zawiera w sobie 10 cieni, jest dość wydajna, posiada jednocześnie odcienie matowe i perłowe, z czego lepszą pigmentację mają cienie matowe, ale z kolei perłowe lepiej się rozcierają i wtapiają w skórę. Cienie trochę się osypuję przy aplikacji, lecz z bazą trzymają cały dzień. Dobrze się łączą z cieniami innych firm. Zapłaciłam za nie z rabatem ok. 24 zł.



Glitter Cream Pallet
Jestem posiadaczką zestawu 21 cieni, lecz z serii brokatowych, kremowych cieni NYX proponuje nam również mniejszy zestaw - 5 cieni, w bodajże 10 wersjach :) Kiedy paczka przyszła z nimi byłam wniebowzięta, ale stopniowo moja radość znikała, gdy doszło do głębszej znajomości między nami. Zacznijmy od tego, iż do póki nie znalazłam na nie sposobu, to byłam z nich kompletnie niezadowolona, a wszystko przez ich konsystencję, która jest lekko lepka. Jako nałożenie i pozostawienie ich samych sobie, sprawdza się jedynie cień srebrny (trzeci od lewej z drugiego rzędu). A o to moje triki na nie:

1) Baza pod cienie + glitter cream + delikatne przypudrowanie pudrem lub cieniem
2) Baza pod cienie + cienie + glitter cream w formie brokatu rozsianego na powiece + fixer w sprayu
3) Użyte w formie brokatu na twarz i ciało (do czego zachęca nas również producent), bardzo polecam, ładnie się utrzymuje

Jeśli natomiast użyjecie je tylko jako cienie lub cień + brokat i pozostawicie samym sobie, bez zapezpieczenia, macie 100% pewności, że cienie zrolują się w załamaniu powieki, a nad załamaniem cień zostanie "zjedzony" przez brokat i zostanie czysta skóra.

 Bez flesza:
 Z fleszem:

Cienie znajdują się w czarnym, plastikowym opakowaniu z przezroczystą klapką (dzięki czemu doskonale widzimy cały zestaw), zakupione za ok.40 zł.
PS Wybaczcie, ale w pierwszym i drugim rzędzie od prawej strony ostatni i przedostani cień zamieniły swoje miejsce.

0 komentarze:

Prześlij komentarz